fredag 2. desember 2011

Mitt første oppdrag !!

Jeg takker Norsk forening for slagrammede, lokalavdeling Elverum, for oppdraget med å skrive et dikt i anledning julebordet i morgen.

Jeg spurte om hvilken stil det skulle være på diktet, og fikk tilbakemelding om at jeg kunne skrive i en humoristisk tone. Det synes jeg var en utfordring, fordi jeg jo ikke ønsker å skrive noe som kan virke sårende på mennesker i en sånn livssituasjon. Her skal man holde tunga beint i munnen, for ikke å plumpe ut med plattheter, tenkte jeg.

Jeg håper og tror at jeg klarte å balansere dette rimelig greit, og ønsker oppleseren lykke til.

Klem fra Wenche.

PS: Diktet blir offentliggjort her rett over helgen.

Og en ting til, nå er det ikke bare ord og toner som presser på, men nå kommer det også bilder......mon tro om jeg griper penselen fatt en vakker dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar